محتوای بخش بعد تنها برای کاربرانی که قوانین و مقررات را پذیرفته اند قابل مشاهده است.

برای مشاهده لیست پیمانکاران لطفا تعهدنامه را با دقت مطالعه نمایید.

قابل توجه کلیه مشتریان محترم حقیقی و حقوقی

  • در راستای ارائه خدمات حرفه ای، شرکت مادوی اقدام به گزینش و آموزش برخی از افراد و شرکتهای مرتبط با کارهای اجرایی با محصولات هیلتی نموده است که جزئیات آن در این بخش قابل مشاهده میباشد.
  • هیچ یک از مجریان اعم از حقیقی و حقوقی معرفی شده در این قسمت نماینده فروش این شرکت نبوده و شرکت مادوی هیچگونه مسئولیتی در قبال محصولات ارائه شده از طرف این شرکتها یا افراد ندارد.
  • اکیدا توصیه می شود که محصولات هیلتی را صرفاً از نماینده رسمی و انحصاری آن در ایران (شرکت مادوی) خریداری نمایید تا از خدمات دیگر نظیر خدمات پس از فروش، گارانتی، تعمیرات، خدمات مهندسی، آموزش در محل پروژه و غیره بهره مند گردید.
  • تمامی مجریان و پیمانکاران ذکر شده در وبسایت این شرکت کلیه آموزشهای مرتبط را نزد شرکت مادوی فرا گرفته و تائیدیه دریافت نموده اند.
  • لازم است در صورت همکاری با این افراد یا شرکتها، از اصالت تائیدیه آموزش و نیز اعتبار تاریخ آن اطمینان حاصل گردد. پیشنهاد میگردد قبل از انعقاد هرگونه قرارداد یا تفاهم نامه با ایشان، بصورت رسمی از شرکت مادوی استعلام گردد.
  • اعلام اسامی اشخاص و یا شرکتهای مزبور صرفاً جنبه تائید آموزش های لازم را داشته و انعقاد قرارداد نامبردگان با هر شخص حقیقی و حقوقی، قرارداد مستقل حقوقی بوده و شرکت مادوی هیچ توافق یا تفاهم نامه ای با مشارالهیم ندارد و لذا هیچگونه مسئولیتی تحت هیچ عنوان قانونی ناشی از عملکرد مجریان اعلام شده متوجه شرکت مادوی نخواهد بود.
  • خواهشمند است  جهت بهبود مستمر کیفیت عملیات اجرایی افراد یا شرکتهای معرفی شده در این قسمت، نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت مربوط به هر پیمانکار منعکس نمایید.

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

امتیاز خود را ثبت کنید.

برای امتیازدهی روی ستاره‌ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات: 3.1 / 5. تعداد امتیازات ثبت شده: 8